Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Αναποδογυριστή μηλόπιτα με σιρόπι καραμέλας




Μια υπέροχη, λαχταριστή ζουμερή μηλόπιτα που αξίζει να δοκιμάσετε.

Υλικά:

Για τη  ζύμη της μηλόπιτας:

  • 3/4 κούπας φυτικό λάδι (εγώ χρησιμοποιώ ελαιόλαδο καλής ποιότητας)
  • 2/3 κούπας ζάχαρη καστανή
  • 2 κ.σ χυμό πορτοκαλιού
  • 2 αυγά
  • 1 1/2 κ.γλ κανέλα
  • 1/4 κ.γλ σκόνη τζίντζερ
  • 1/2 κ.γλ αλάτι
  • 1 1/2 κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • 1/4 κ.γλ σόδα
  • 2 μικρά μήλα ή ένα μεγάλο τριμμένο σε χοντρό τρίφτη
  • 1-2 μήλα σε φέτες 
  • 1/2 κούπα αλεσμένα καρύδια
  • 1 βανίλια
  • λίγο ξύσμα πορτοκαλιού

Για το σιρόπι καραμέλας:

  • 1/2 κούπα γλυκόζη
  • 4 κ.σ βούτυρο
  • 3/4 κούπας καστανή ζάχαρη
  • 1/2 κ.γλ κανέλα
  • 2 κ.σ χυμός πορτοκαλιού

Εκτέλεση:

  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 175 βαθμούς πάνω κάτω αντιστάσεις
  2. Σε κατσαρολάκι βάζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι καραμέλας
  3. Ανακατεύουμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη και αποσύρουμε
  4. Σε πυρέξ καλά βουτυρωμένο πυρέξ 25 εκ. απλώνουμε τις φέτες των μήλων κυκλικά να καλυφθεί ο πάτος του πυρέξ
  5. Ραντίζουμε με 1/2 φλιτζάνι περίπου απ το σιρόπι
  6. Σε μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά του κέικ με αυγοδάρτη (δεν χρειαζόμαστε μίξερ)
  7. Απλώνουμε το μείγμα της μηλόπιτας πάνω στα σιροπιασμένα μήλα
  8. Ψήνουμε τη μηλόπιτα για 50 λεπτά περίπου
  9. Μόλις τη βγάλουμε απ το φούρνο την αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα μετά από 5 λεπτά
  10. Ρίχνουμε κουταλιά κουταλιά το σιρόπι καραμέλας αφού το έχουμε ζεστάνει πρώτα


5 σχόλια:

Anthemis είπε...

Ελενίτσα μου φαντάζομαι τα αρώματα !!! Φαίνεται λαχταριστή!!! Μπράβο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Η αναποδογυριστή είναι η αγαπημένη μου μηλόπιτα!
Και με το σιρόπι καραμέλας, θα είναι σούπερ Ελενάκι μου!
Φιλιά!

Chrisi είπε...

ΩΡΆΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΆΤΗ ,ΠΕΡΙΠΟΥ ΈΤΣΙ ΤΗΝ ΚΆΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ,ΧΩΡΊς ΤΟ ΣΙΡΌΠΙ ΚΑΡΑΜΕΛΛΑς ΌΜΩς ,ΚΑΛΌ ΒΡΆΔΥ.

elen είπε...

@ Ανθούλα μου είναι υπέροχη όντως!!

@ Ελενάκι μου το σιρόπι της καραμέλας την κάνει σούπερ ζουμερή!! πολλά φιλιά!!

@ Νέλλη μου δοκίμασε την επόμενη φορά που θα την φτιάξεις το σιρόπι καραμέλας. Φιλιά!!

Beauty Follower είπε...

Αυτη ειναι μια συνταγη που ηθελα να φτιαξω!
Νοστιμοτατο το blog σου
σε ακολουθω κι εγω μεσω GF :)

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin