Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Κερασόπιτα σιροπιαστή


Αν είστε λάτρεις των σιροπιαστών αυτό το γλυκό θα σας καταπλήξει!!! Εδώ και καιρό είχα στον καταψύκτη μου ένα σακουλάκι κατεψυγμένα φρούτα του δάσους σε αναζήτηση λοιπόν συνταγής για να τα αξιοποιήσω θυμήθηκα αυτή τη συνταγή που την είχα γραμμένη στο τετράδιο μου. Βέβαια η συνταγή λέει κεράσια αλλά εγώ τα αντικατέστησα με τα φρούτα του δάσους. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό!! η ελαφριά ξινάδα των φρούτων του δάσους ισορροπεί τη γλύκα του σιροπιού και είναι καταπληκτικό γλυκάκι. Τους καλοκαιρινούς μήνες μια μπαλίτσα παγωτό θα το απογειώσει!!

Υλικά:

  • 1 πακέτο φύλλο κρούστας για γλυκά (450γραμ.)
  • 1 γιαούρτι σταγγιστό εγώ έβαλα 2 % λιπαρά αν θέλετε μπορείτε να βάλετε πλήρες
  • 1 ποτήρι ζάχαρη
  • 1 ποτήρι καλαμποκέλαιο
  • 4 αυγά
  • 600 γραμ. περίπου κομπόστα κεράσια στραγγισμένα ή κατεψυγμένα ή φρούτα του δάσους ή φράουλες.
  • 1 κ.γλ baking powder
  • 4 κ.σ σιμιγδάλι χοντρό
  • 2 βανίλιες 


Για το σιρόπι:

  • 450 γραμ ζάχαρη
  • 400 γραμ. νερό
  • φλούδα ενός πορτοκαλιού
  • 1 βανίλια
  • 1 κ.σ χυμός λεμονιού


Εκτέλεση:

  1. Χτυπάμε στο μίξερ στη δυνατή ταχύτητα τα αυγά με τη ζάχαρη να αφρατέψουν για 5 λεπτά περίπου
  2. Προσθέτουμε το λάδι, το γιαούρτι,τις βανίλιες και το baking και συνεχίζουμε το χτύπημα για λίγο ακόμη.
  3. Βουτυρώνουμε καλά ένα ταψί και στρώνουμε ένα ένα τα φύλλα ρίχνοντας με κουτάλι απ το μείγμα μας πάνω σε κάθε φύλλο.
  4. Απλώνουμε τα φρούτα και πασπαλίζουμε με το σιμιγδάλι
  5. Συνεχίζουμε ένα ένα τα φύλλα βάζοντας απ το μείγμα ανάμεσα.
  6. Απλώνουμε όσο μείγμα περίσσεψε στο τελευταίο φύλλο και χαράζουμε την πίτα μας
  7. Ψήνουμε στους 200 βαθμούς πάνω κάτω αντιστάσεις για 20 λεπτά και μετά κατεβάζουμε τη θερμοκρασία στους 150 βαθμούς και ψήνουμε για 25-30 λεπτά ακόμη.
  8. Βράζουμε τα υλικά για το σιρόπι για 5 λεπτά
  9. Ραντίζουμε με το σιρόπι ζεστό σε κρύο γλυκό και αφήνουμε να το απορροφήσει πριν το κόψουμε.

 

7 σχόλια:

gwgw είπε...

Δειχνει υπεροχη και λαχταριστη η πιτουλα σου Ελενακι μου,μπραβο γεια στα χερια σου..
Καλο απογευμα σου ευχομαι,φιλακια!!!

Kitchen Stories είπε...

Πολύ ιδιαίτερη κερασόπιτα όχι τόσο για τα φρούτα που χρησιμοποίησες, όσο για την τεχνική του να βάζεις φύλλα και αυτή τη γέμιση εναλλάξ.
Με ιντριγκάρει να τη δοκιμάσω...

Καλό βράδυ Έλεν!
Z.

Niki είπε...

πολύ ζουμερή και νόστιμη φαίνεται!!

Eleni είπε...

Ελένη μου δείχνει τόσο λαχταριστή και τόσο ζουμερή που δε μπορείς να αντισταθείς με τίποτε!!!
Φιλιά!

mia maria είπε...

Αχ, έχω και εγώ μια τέτοια σακκούλα στην κατάψυξη, για κάτι την είχα πάρει αλλά δε θυμάμαι τι και κάθεται εκεί πέρα! Ωραία ιδέα μου έδωσες!
Φαίνεται πολύ λαχταριστή πιτούλα:)

Anthemis είπε...

Εγώ είμαι τυχερή που την δοκίμασα ! Γευστικότατη Ελένη μου φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πω πω!!!!!!!!!!!!τελεια φαινεται!!!!!Συγχαρητηρια.
Περασε αν θελεις να παραλαβεις ενα βραβειο :)
Να εισαι καλά.

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin