Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

~Το μπισκοστογλυκό των παιδικών μου χρόνων~



Ένα εύκολο γλυκάκι που μας έφτιαχνε η μαμά μου όταν ήμασταν παιδιά. Όσο υπήρχε στο ψυγείο δεν ησυχάζαμε μέχρι να το εξαφανίσουμε όλο. Μου άρεσε τόσο πολύ που ήταν το πρώτο γλυκάκι που έμαθα να φτιάχνω μόνη μου από πολύ μικρή ηλικία.

Υλικά:

  • 2 πακέτα μπισκότα μιράντα ή πτι μπερ
  • 1 1/2 κούπα γάλα
  • 1 κυπελάκι βιτάμ σόφτ
  • 4 φλυτζάνια καλά κοσκινισμένη άχνη ζάχαρη
  • 1 βανίλια
  • 1 φλιτζανάκι μικρό του καφέ γάλα εβαπορέ ή( αν καταναλωθεί από μεγάλους ένα ποτηράκι κονιάκ ή λικέρ της αρεσκείας σας)
  • 1/2 κούπα κοσκινισμένο κακάο
  • Τρούφα για το πασπάλισμα ή τριμμένη κουβερτούρα και σοκολάτα λευκή.

Εκτέλεση:

  1. Χτυπάμε το βούτυρο να αφρατέψει και προσθέτουμε λίγη λίγη τη κοσκινισμένη ζάχαρη και τη βανίλια.
  2. Χτυπάμε το μείγμα για αρκετή ώρα να αφρατέψει και προσθέτουμε το κακάο και το γάλα ή το κονιάκ.
  3. Βρέχουμε στο γάλα τα μπισκότα ελαφρά και τα αραδιάζουμε σε πυρέξ.
  4. Στρώνουμε μια στρώση κρέμας και τοποθετούμε άλλη μια στρώση μπισκότα
  5. Ξαναστρώνουμε κρέμα και πάλι μπισκότα
  6. Τελειώνουμε με μια στρώση κρέμας και πασπαλίζουμε με τρούφα ή τριμμένη σοκολάτα.
Λίγα ακόμη μυστικά:

Παλιά δεν είχαν τα σύγχρονα μίξερ που έχουμε τώρα και πολλές φορές το χτύπημα της κρέμας γινόταν με το χέρι. Τώρα με τα σούπερ μίξερ η κρέμα γίνεται περισσότερο αφράτη.
Αν δεν πρόκειται να καταναλωθεί από παιδιά βάλτε αρκετό κονιάκ ή λικέρ μπανάνας του πάει τέλεια!!!!

17 σχόλια:

painter είπε...

Τι μου θύμησες τώρα!!! Πολύ αγαπημένη γεύση... ειδικά τότε, που τα μπισκότα είχαν μια άαααααλλη νοστιμιά!!! Καμιά σχέση με τα σημερινά...
Να' σαι καλά Ελενάκι που μου ξύπνησες χαρούμενες αναμνήσεις!!!
Καλή σου μέρα!!!

Ξανθή είπε...

Και εύκολο και νόστιμο!!
Καλημέρα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχχχχ..... κοίτα σύμπτωση... σ' αυτό το γλυκάκι αναφέρομαι στην πρόσφατη ανάρτησή μου.
Τώρα θα μου πεις και ποιό παιδί δεν το έχει δοκιμάσει... κι' εγώ στα δικά μου το ίδιο έφτιαχνα και τώρα φτιάχνουν μόνοι τους
Πολύ περισσότερο εμείς που παλαιότερα δεν είχαμε τις ευκολίες των σημερινών παιδιών

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αχ, αυτά τα μπισκοτογλυκάκια, εύκολα και νόστιμα, ότι πρέπει αφού καταναλώνονται στο άψε-σβήσε!!!!!

maggy είπε...

εσενα Μπορει να ειναι τον παιδικων σου χρονων αλλα εμενα θελω να γινει των τωρινων μου!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Ωραίο γλυκό! Πότε πότε το κάνω ακόμα στα παιδιά μου!

mia maria είπε...

Και εμένα έφτιαχνε η μαμά μου κάτι παρόμοιο. Αλλά έβαζε και αβγά γι αυτό και δεν το φτιάχνω πια! Θα φτιάξω το δικό σου, πόσο το έχω επιθυμήσει!

cook είπε...

ε ναι!!!μεγαλωσε παιδια και παιδια αυτό το γλυκάκι(κι ακόμη συνεχιζει!) σε διάφορες πραλλαγες :)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πωωωωωωωω, Ελενάκι μου, που το θυμήθηκες???
Το αγαπημένο γλυκό της μανούλας ήταν αυτό, τι καλα που μας το θύμισες??
Η αλήθεια είναι ότι με όλες αυτες τις νέες συνταγές που βάζουμε, ξεχνάμε τις υπέροχες γλυκές και αλμυρές γεύσεις των παιδικών μας χρόνων!
Φιλάκια!

Pansofix είπε...

απιστευτο...οπως ελεγε και μια διαφημιση σοκολαση!!!

kiki είπε...

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άνθρωπος που δεν το έχει φάει ή δεν το έχει αγαπήσει!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Εγω θυμάμαι που πήγαινα στο φούρνο, άνοιγα τα τετράγωνα σιδερένια μπισκοτόκουτα και έπαιρνα χύμα μπισκοτάκια, για να φτιάξουμε αυτό το γλυκό....
Αλλη νοστιμιά!!!!
Φιλάκια πολλά :)):)

Athina(Sugar Buzz) είπε...

Τέλειο!Τέλειο!Τέλειο! Κλασσική αγαπημένη γεύση!Να είχαμε λιγάκι τώρα...!

MRM_Terk είπε...

Πρέπει να είναι θεϊκή γεύση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elen είπε...

Όντως είναι απλό αλλά συγχρόνως καταπληκτικό γλυκάκι!!

Unknown είπε...

ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΣΗΜΕΡΑ.. ΤΟ ΚΟΝΙΑΚ ΤΟ ΡΙΧΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΙΓΜΑ, Ή ΒΡΕΧΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ?

elen είπε...

Χριστίνα συγγνώμη που άργησα τόσο να σου απαντήσω αλλά μόλις είδα το σχόλιο σου. Το κονιάκ η λικέρ το ρίχνεις μέσα στο μείγμα με το κακάο.

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin