Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Γλυκό κουταλιού κεράσι



Επειδή το καλοκαιράκι μπήκε για τα καλά, και εδώ στο νησί το καλοκαιράκι μας κάνει πολυάσχολους, αυτές τις μέρες λόγω υποχρεώσεων δεν πολυμπαίνω , είπα να σας τρατάρω ένα γλυκάκι, έτσι για να σας γλυκαίνω όσους μπαίνετε στο blog μου.

Υλικά:

  • 1 κιλό κεράσια (πετροκέρασα)
  • 1 κιλό ζάχαρη
  • 200 γραμμ. νεράκι
  • 1 κουταλιά σούπας χυμό λεμονιού
  • 1 βανίλια

Εκτέλεση:

  1. Πλένουμε τα κεράσια και αφαιρούμε τα κουκούτσια τους με το ειδικό εργαλείο.
  2. Για να γίνουν τραγανά μπορούμε να τα βάλουμε για 1 ώρα σε ασβεστόνερο ( 2 κουταλιές της σούπας ασβέστη σβησμένο διαλυμένο σε 2 λίτρα νερό, και περασμένο από λεπτό τουλπάνι) μετά το ασβεστόνερο θέλουν πολύ καλό πλύσιμο.
  3. Βάζουμε τη ζάχαρη με το νερό να βράσουν και να δέσει πολύ καλά το σιρόπι.
  4. Κατεβάζουμε από τη φωτιά και αφού μισοκρυώσει ρίχνουμε μέσα τα καλά στραγγισμένα κεράσια.
  5. Βράζουμε το γλυκό μέχρι να δέσει ξαφρίζοντας το, και προς το τέλος ρίχνουμε τη βανίλια και το χυμό λεμονιού.
  6. Το αφήνουμε όλη νύχτα και αν το πρωί μας φαίνεται αραιό το σιροπάκι το ξαναβράζουμε για να δέσει καλά.

Λίγα μυστικά ακόμη

Για να δούμε αν έδεσε το γλυκό μας παίρνουμε λίγο απ το σιρόπι με ένα κουταλάκι και αφήνουμε σταγόνες πάνω σε ένα πιατάκι, αν η τελευταία σταγόνα απ το κουταλάκι που θα πέσει στο πιάτο στέκεται χωρίς να απλώνει τότε το γλυκό μας είναι έτοιμο και πρέπει να το αποσύρουμε αμέσως από τη φωτιά. Το μυστικό για επιτυχημένο γλυκό είναι να βρίσκεσαι διαρκώς πάνω από την κατσαρόλα όσο δένει για να το παρακολουθείς.

Τι πιο όμορφο κέρασμα από μια κουταλιά σπιτικό γλυκό του κουταλιού φτιαγμένο με μεράκι από τα χεράκια μας και ένα δροσερό ποτήρι νεράκι.
Κοπιάστε φιλαράκια μου. Καλό καλοκαίρι σε όλους μας!!! :)

18 σχόλια:

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Φιλενάδα για να με αποζημιώσεις που λείπεις τόσες μέρες δεν θα μου το σερβίρεις έτσι απλά......θέλω ή παγωτό ή γιαουρτάκι και απο πάνω τα λαχταριστά κερασάκια σου!!!! Φιλιά

elen είπε...

Α κυρία μου εγώ βάζω το γλυκό και εσύ το παγωτάκι δεν προλαβαίνω λέμε!!!χαχαχαχαχαχα Φιλιά πολλά πολλά!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

εχει καταπληκτικο χρωμα , πως το καταφερες αυτο? φτιαχνουμε κι εμεις στην Πελοποννησσο αλλα ποτε δεν εχω δει τοσο καθαρο χρωμα, γεια στα χερια σου, μηπως να δοκιμαζα κι εγω να εφτιαχνα ?

mia maria είπε...

Τι όμορφο χρώμα! Αυτό το καθάρισμα των κερασιών μου τα χαλάει!

kyrallina είπε...

Πολύ ωραίο blog! Καλή συνέχεια!

elen είπε...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ χρησιμοποίησα ανοιχτόχρωμα κεράσια πετροκέρασα που δεν έχουν βαθύ χρώμα, ίσως γι αυτό.
Σε ευχαριστώ.

Big mama όντως το καθάρισμα είναι μπελάς είναι το μόνο που βαριέμαι.

Kyrallina καλώς ήρθες στην κουζίνα μου. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια:)

ΕΛΕΝΑ είπε...

To "απόλυτο" γλυκό του κουταλιού!!
Και σου πέτυχεεεε!!!
Καλό και όμορφο καλοκαίρι Ελενάκι:))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολυαγαπημένο γλυκάκι, κάθε χρόνο κάνω πάνω από 5 κιλά, φέτος δε νομίζω να προλάβω με τις δουλειές που άνοιξα,
καλό καλοκαίρι

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Είναι το αγαπημένο μου γλυκό κουταλιού! Μολίς βρώ πετροκέρασα θα το φτιάξω σίγουρα. Πολύ καλή συνταγή. Καλό βράδυ.

elen είπε...

Ελενάκι μου ευχαριστώ να σαι καλά καλό καλοκαίρι και σε σένα:)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ έκαμα μόνο ένα κιλό αλλά δεν βλέπω να μας φτάνει:)

Πλεκτό εγκώμιο να το κάνεις είναι υπέροχο και ειδικά με παγωτάκι σούπερ!!!

Νίκη είπε...

Πράγματι αγαπημένο γλυκό.. Στείλε μου λίγο Ελένη ειναι το αγαπημένο της Ευας μου...

Δημήτρης είπε...

Υπέροχο χρώμα θα κάνω αυτές τις μ΄'ερες όπως κάθε χρόνο, κάνω και βύσινο, αρέσει στη γυναίκα μου.

Penelope είπε...

Ασβεστόνερο δεν είχα, αλλά το έκανα κι εγώ προχθές το γλυκό του κουταλιού με κεράσια (για φέτος). Βγήκε όμορφο και επειδή ήταν πολύ μαύρα κεράσια σου θυμίζει στην όψη βύσσινο γλυκό.

elen είπε...

mama μου για το Ευάκι θα στείλω ένα μεγάααααααλο βάζο να τρώει όσο θέλει το ζουζουνάκι:)

Κ. Δημήτρη και το βύσσινο μου αρέσει πολύ μόλις βρω θα το φτιάξω.

Penelope και εγώ δεν τα έβαλα στο ασβεστόνερο φέτος, αλλά έγινε τραγανό τραγανό και έτσι.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

έλα να παραλάβεις δωράκι

ΕΛΕΝΑ είπε...

Elenaki καλή βδομάδα!!
Ενα βραβείο έχεις στο blog μας, με πολλή αγάπη!
Φιλιά!!

Νίκη είπε...

Κόπιασε απο το blog μου σου έχω ενα βραβείο!!

Ανώνυμος είπε...

ebook claiming sleeping beauty http://audiobookscollection.co.uk/es/Open-problems-in-communication-and-computation/p100215/ indecent obsession ebook [url=http://audiobookscollection.co.uk/fr/Christian-Art-A-Very-Short-Introduction/p216222/]free ebook object oriented database oracle[/url] created ebook edit pro

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin